fredag 24 april 2015

Överraskning!

Igår när jag kom hem väntade en jätterolig överraskning i brevlådan.


Ett brev från Maja.

Tack Maja!

Eftersom inte Maja skrivit vem som skulle få av tyget visste jag inte om att jag blivit utvald.

Vilken utmaning!

Jag hade inte valt tyget själv men jag gillar färgerna och nu har tankarna börjat om vad jag ska göra och vilka tyger det blir till det. Jag har faktiskt nästan redan bestämt mig, men det är ju en hemlis.

Kolla Majas och min blogg den 5 juni så får ni se vad det har blivit.

Äntligen fredag! Jag älskar fredagar (särskilt ca kl 16.00 eller när man nu slutar jobba, idag hoppas jag ca 14.00).

Önskar alla en underbart skön fredag!

1 kommentar:

  1. Vad kul - fick du också en bit! Ska bli spännande att se vad det blir av alla bitarna så småningom. Tack för din kommentar hos mig! Jag har hittat tutorialen som jag använde till mina buttar och du hittar den här: http://aspoonfulofsugardesigns.com//2011/03/tutorial-gathered-round-basket/
    Lycka till med sömnaden!
    Kramisar

    SvaraRadera