onsdag 10 juni 2015

Nya inköp!

Förbereder inför sommarens utfärder då jag inte har min symaskin med. Köpte lite beige tyg som jag tänkte mig att brodera på och ha lappteknik runtom.



Jag har två olika projekt i tankarna till det, får se vad som blir sen.

Köpte dessutom en påse med hexagoner och lim till det. Är egentligen inte jätteglad åt hexagoner, men dessa är lite mindre och sötare. Får se vad det kan bli av det. Lite plast fick jag för att kunna föra över mönster på tyg lättare.

Det är Sivs affär, Bizzibee, som jag varit i.

En undran: Vad finns det för någon quiltbutik i eller i närheten av Stockholm eller södra Stockholm? Eller finns det någon quiltutställning?

Vi ska hälsa på vår dotter och det vore skoj att titta i andra affärer eller gärna någon utställning eller något.

Trevlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar