fredag 21 augusti 2015

Stickat!

Första arbetsveckan efter sommarledigheten är avklarad! Fredag kväll är den bästa dagen. Men då är man tröttast.

Dessutom började Doobidoo ikväll och det gillar jag. Det var att ta fram stickningen igen. Det var lockande att börja på de nya sockorna med det nya garnet jag köpte för ett tag sen men jag fortsatte på de jag hade börjat på för flera månader sen.

Jag har stickat väldigt många sockar och tänkte att jag skulle göra sockor av alla rester men det blev lite för bra blandning. Istället skaffade jag enfärgat att matcha till och stickar båda sockorna på en gång för att få dem likadana.


Den vänstra gjorde jag idag. Ibland får jag sticka framför tv-program för att säkert hålla mig vaken.

Trevlig fredagskväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar