måndag 11 januari 2016

Inte som jag tänkt!

Min måndag blev inte som jag tänkt. En oerhört stressig dag på jobbet gjorde att när jag kom till min syträff var jag jättetrött och kände att jag bara skulle sy fel om jag sydde.

Efter lite sytt, typ en söm, och prat och fika valde jag att åka hem istället.

Så det kan bli när folk på jobbet blir sjuka.

Väl hemma gick jag o la mig nästan direkt. Efter att ha legat länge utan att somna steg jag upp en stund istället och äta lite.

Tror nog att jag somnar lättare sen!

* * *
Visar gammal skåpmat istället:


Denna lilla "rep"-korg har varit på utställning i en månad och jag har saknat den. 

Jag fyller den med det jag behöver för handsömnad vid teven. Nu har jag fått bära allt i händerna.

Sen kväll nu! Sov gott!

1 kommentar:

  1. Hi, is the bowl made from fabric? How did you make it?
    Thank you,
    Lorij

    SvaraRadera