lördag 26 mars 2016

Glad Påsk!


En fin och överraskande Glad Påsk-hälsning fick jag i torsdags av http://dollandesign.blogspot.se/.

Ett jättefint tyg med trådrullar på. 

Tack så jättemycket!

Jag blev jätteglad och vill önska Dollan och alla andra en riktigt skön och avkopplande Påsk!


Kanske blir det något sytt nu av detta fina tyg som jag fyndade i en second hand-affär förra året ...





Det är många fina detaljer på tyget som säkert kan användas till många projekt.


Troligen syr jag en duk med bl a några av dessa fina påsk- o vårtyger fick jag av Maja för ett tag sen bara för att Maja är Maja.


Nu är dottern med familj (tre hundar) hemma över påskhelgen och då blir inte mycket tid för att sy men veckan efter påsk är jag ledig ett par dagar.

Det blir ju påsk nästa år också.

GLAD PÅSK!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar