tisdag 21 juni 2016

Fler Hex N More-blommor!


Nu tar jag nya tag med mitt lapptäcke med Hex N More-blommor. Jag skar ut lite bitar till rosa och lila blommor redan igår men sedan hann jag tyvärr inte sy någonting idag.

Hittills ser det ut så här:


Det blev lite väl mycket grönt tidigare men med nya rosa och lila blommor så jämnar det nog ut sig. 

Svårt att räkna ut hur stort det blir när jag sytt ihop det bara.

Jag har bara tänkt ha lite mer vitt runtom och sedan kan i en eller flera färger. Nu längtar jag bara tills det känns stort nog och jag kan börja sy ihop alltihop.

Trevlig tisdag!


3 kommentarer:

  1. Ser fräscht ut. Hex´n more linjalen är väldigt kul att jobba med.

    SvaraRadera
  2. Täcket kommer att bli jättefint! Så härliga färger!

    SvaraRadera
  3. Så fina dina Hex'n more blommor är, härliga färger!
    Kram Catarina

    SvaraRadera